En resgalen mamma...

13/9 Fredag....

Kategori: Allmänt

Vilken jäkla morgon, Nikita nästan tappat rösten , Estelle ont i örat å hostig, jag kommer knappt upp från sängen pga den jäkla ryggen , låser sig totalt i vissa lägen,vill bara ligga raklång.!!Å denna fruktansvärda förkylning kan ju sluta nångång å. Undra hur denna dag ska sluta alltså Så ska man dra iväg och packa innan å puhh !! Hoppas de blir fint väder åtminstone. Nikita och Tim blir hemma som vanligt, skönt att veta att nån e hemma å har koll. Ja annars e allt bra. Så lycklig sen igår. Helt otroligt ! Överraskande ! Känner att jag går med ett leende på läpparna hela tiden . Kände även de magiska ! Åhh! Nä nu blir de kaffe om jag kan böja mig framåt alltså ! Förresten så fick jag en ny lykta av bossen i huset igår som jag ska ta med mig till Vemdalen. Nu blir de pyssel igen. Fast skulle behöva en rolllator nu å luta mig mot puhh. Innan vi drar så blir de godis från Gluggen till ungarna, sååå gott godis där! Trevlig fredag nu och njut! Tjing tjing !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: