En resgalen mamma...

20/9 Javisst .....

Kategori: Allmänt

 
Då var det fredag igen och ikväll väntar arbete ,15.45-22.00. Sen blir de dagpass hela helgen. har varit hemma några dagar och känner att jag har knappt nåt att skriva om. Neoh va lite krasslig i magen och han börjar bli lite rastlös att va hemma nu. Pappa får väl  hitta på nåt kul i helgen medans jag jobbar. Ja jag skulle vilja hitta på nåt roligt å.Kanske ligga på en strand å bara njuta. Men kanske inte läge just nu :-). Ska väl  åka ner till Stockholm nåt framöver och hälsa på min  älskade Natha. Lite shopping kanske! Gör aldrig ont! Skulle även kunna tänka mig en  kryssning. Bara inte de blåser, Nu har hösten kommit iallafall med alla sina vackra färger. Såg en på fb som hade gjort nåt så fint att sätta  på dörren. Så vacker med alla fina färger. Man blir lite sugen att pyssla. Nä nu blir de lite kaffe mina vänner. Sitter och funderar över en blogg som en viss Kristian skrivit under ett bra tag men som tyvärr nu avlidit. Har tyvärr  inte följt denna tidigare förren de vart försent. Vilken otrolig människa! Skrev om sin sjukdom och dess följder. Hur han såg på livet och hur mänskligheten verkligen e. Lät som att han va nöjd att slippa detta elände. Kan faktiskt förstå honom. Sen hade han en sån längtan efter barn och hur han hade skrivit till sitt barn som han ej kommer att få ,som aldrig kommer att existera heller. Från första till sista ord jag lästa av honom så grinade jag. Så orättvist att en så ung människa ska bara försvinna. Va ska man tro på egentligen??!!! Tagen blir man och man ska vara väldigt TACKSAM för de vi har. Han sa,gräla inte över småsaker, inte för pengar tex. Å han har rätt! Så länge man e frisk så funkar allt. Nä nu faller tårarna igen,usch! Undra om de är hormonerna. Puhh ! Ha nu en underbar helg allesammans och njut!  Måste nog lägga ut ett gött kort nu! Tjing tjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: