En resgalen mamma...

6/9 Jaaaa....

Kategori: Allmänt

Nu är fredagen på plats och sååååå skönt . Nu är problemet .Vad ska mat äta i dag då???? detta eviga problem!! Blir något snabbt idag tror jag. sen blir de iväg och handla fredagsmyset. Senare ska jag ta mig tid att sätta mig ner och kolla lite på skotrar inför vintersäsongen . Skulle va perfekt att ha en nu igen när man har husvagn i Vemdalen och skoterleden precis runt hörnet. det är sån härlig känsla att köra skoter,ungefär som fyrhjuling. Helfrälst i fyrhjuling å ,men man måste ju välja ibland .Så denna gång blir de nog skoter. Så gött att sätta sig på skoter, solsken och gnistrande snö. Knarrande under fötterna i kylan . Grillning ute med glatt folk ! De älskar jag med vintern. men sen älskar jag utlandsresor typ lika mycket om inte mer. Så snart blir de att kolla biljetter söderöver oxå. Nä nu blir det att börja jobba . Ha en bra dag och njut. Tjing tjing.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: