En resgalen mamma...

4/4 Tillbaka ....

Kategori: Allmänt

Japp försöker igen. Tankarna har gått varje dag att NU måste jag in å skriva på bloggen men icke då. Sista 2 månaderna har de liksom varit fullt upp hela tiden. Lill Nilo har liksom  tagit lite tid , mycket närhet , amning och flaska . Men nu e de flaska dom gäller för fulla drag. Såååå skönt men lite ångest i hjärtat. Men de går väl över och mer tid finns även för dom andra nu . Tex för Neoh som knappt e fyra å vill ha uppmärksam . Ingen höjdare att sitta timvis , inte värt de. Så nu e man lite piggare igen :-) . Fast dessa jäkla hormoner som leker med en hela tiden, tårar faller stup i kvarten.kanske e de väl så att jag själv utsätter mig för vissa saker å. Men jag tycker de räcker att man går ut på tex FB  , att folk orkar gå in å skriva va dom tycker å tänker om vissa människor, fattar inte alltså!!!  Varför kan dom inte ta de med personen i fråga istället å lösa dessa saker bara dom alltså. Nä då ska dom sitta å smutskasta varandra öppet istället. INGEN e intresserad av de. Lös problemen som man gjorde innan tex fb fanns. Inte konstigt att de e mycket NÄTMOBBING å va lär vi våra barn. Va e sanning å va e osanning i slutändan. För egen del tycker jag att såna här sidor ska va roliga att gå in på, inte skitsnack . Så tänker jag iallafall. Nä nog om de! Ja annars då,jo jag va i mitt Göteborg förra helgen å träffa gamla skolkamrater å vilken höjdar helg de vart . Saknar Götet sååå mycket. Man kommer alltid va Göteborgare !!! Så e de bara. Sååå mycket skratt å tok på bara en helg. Sluta med att man knappt hade  nån röst kvar hahaha. Vissa hade jag inte träffat på 20-30 år. Men de va som igår vi träffades .lustigt alltså! Tråkigt att fler inte kom bara. Men men vi hade kul iallafall. Ja jag hann knappt komma hem tills nästa inbjudan kom hahaha . Ja herre Gud alltså. Nä nu måste jag ta en pause, lill Nilo hungrig !! Ha de så gött så länge .!tjing tjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: