En resgalen mamma...

7/4 Snö...

Kategori: Allmänt

Ja snön faller ner fortfarande . Själv så ska jag äntligen få i mig lite frukost . Idag blir de turkiskyoghurt , apelsin och äpple. En favvo! Sen måste man försöka hålla igen med dålig mat. Måste gå ner i vikt några kilon, ingen höjdare att se sig i spegeln i endast underkläder .. Man kan bara skratta alltså. Nä man får ta på sig sopsäckar när man kommer ner till Side å sen sitta i skuggan . 10 veckor sen jag fick Nilo och 10 v tills man åker. Har man tur så kanske man kan gå ner några kilo iallafall. Får väl även plocka fram träningscykeln. Problemet e bara min jäkla höft. Ingen höjdare när man kommer i vissa lägen. Men man ska väl inte gnälla. De e la åldern å att man har ju inte precis tränat nåt i sitt liv. Jaja skit samma.  Nä nu satsar man på beach 2014  :-) . Kul ska jag ha oavsett om jag inte går ner mycket. Finns värre saker att oroa sig för . Som tex sina ungar, ja Neoh går här å haltar efter flygfärd i går mot bilen när pappa sin kom hem . Inge roligt att se . Skrapade benet å lite svullet knä nu. Men han e uppe å går iallafall. Va orolig igår om man skulle behövt åka till Sundsvall . Man får väl åka  om de inte blir bättre . Trodde att de skulle bli ett stort blåmärke men vart endast runt knät Puhh . Ja hela tiden ska man gå å va orolig. Å han e överallt hela tiden!! Pappa Tony va tydligen likadan som liten men lugnar än vattnet nu. Hoppas de blir likadant med Neoh sen Puhh . Nä nu ska jag äta upp frukosten. Kaffe sen så man piggnar till . Tjing tjing så länge 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: