En resgalen mamma...

8/4. Trött...

Kategori: Allmänt

Tisdagsmorgon och man e helt slut Puhh! Försöker komma igång ,hällt i mig 3 koppar kaffe. Nilo va så gullig som höll mig vaken i natt. Han vakna vid 01.00 å gallskrek . Sen la jag han med mig , han somnade men inte jag. Så vart man orolig resten av natten. Blir bara värre å värre efter varje unge man fått. Denna oro gör så ont i kroppen .,fy va hemskt! Tror han e pågång å bli sjuk. Sover lite oroligt nu å men piggare när han e vaken än han va i går. Ja Neoh e de full fart på. Diskar gör han nu :-) . Igår kom hans vår å sommar skor. Han vart så lycklig så han sov med alla paren. Undra om han e lika mamma när de gäller skor tro hmm. Nä nu 



 ka här tvättas kläder . Puhh nu sätter MInja igång igen förresten, hon står här å jamar å putar med arslet hmm hållt på i 2 dar nu. Haft många honor , men hon e bara värst alltså. Arvid blir så irriterad på henne för hon kommer å kråmar sig för han å han fattar nada :-) . Nä nu ska de tvättas kläder . Tjing tjing så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: