En resgalen mamma...

3/2 -2014 Länge sen sist,,

Kategori: Allmänt

Japp! På plats igen. Över 1 månad sen jag var inne sist och skrev. Mycket har hänt . Började med sjukskrivning som gjorde att man tappa lusten och skriva .Hade så mycket annat att se till att fixa . För en vecka sen så föddes mitt 8:e älskade barn. En liten Nilo Kid Möller. Så överlycklig att allt gått bra . Om man säger så här, har man passerat 40 så är man ingen ungdom längre . Då ska man va lycklig att allt går vägen. Man kan inte ta förgivet med nåt då. Defenetivt inte skaffa barn. Först att man blivit gravid är för mig otroligt och sen att de vart friskt . Oron har suttit i hela tiden. Därför har jag inte heller skrivit ut att jag varit gravid pga alla risker. Sen är det även så allt behöver man inte skriva om sig själv, endel vill man bara njuta av själv. Skulle de hända nåt så är det många i familjen som skulle må dåligt. Fast nu gick allt vägen som tur va och lyckan är total . Ungarna bara älskar deras nya LIllebror Nilo . De är så härligt att se dom hålla på med honom . Många syskon e de.Våran lilla Nilo , kom till världen 27 januari 08.45 .föddes med snitt. Allt gick bra ,fast han hade lite jobbigt med andningen nån timme. Men de gick till sig. Själv så vart man lite tagen efteråt pga större blödning. Men man e la kvinna, stog på bena efter nån timme igen. Gnälla har man inte tid med :-). Men nån Större shoppingrunda hade man inte ork med :-). Nä nu ska jag vidare och amma . Hunnit Skriva några rader nu iallafall. Hoppas ni alla får en fin kväll Och bara NJUT!! Tjing tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: