En resgalen mamma...

7/2 mys ....

Kategori: Allmänt

Gud va gött å ligga å dra sig i sängen. Man blir lite halvseg utav allt ammande. Men funkar hyfsat ändå. Han sover mest hela tiden mellan måltiderna. Kvällarna får jag lägga till lite tillägg, blir inte lika mätt av mitt blask då. Nu ligger han nytvättad å nyäten i sin fina korg som vi köpte av Linda , helnöjd.!! Passar på slappa lite då. Senare blir de lite städning för i dag är det FREDAG , vilket innebär fredagsmys. Skall även gå in på nätet och  boka in våra favvoplatser på flyget när vi åker om några månader. Ska bli så gött! Hotellet Sas Radisson sky city är bokat 2 rum för en natt innan vi drar iväg på våran resa. Äta en go hotellfrukost och sen gå runt å kolla alla butiker på Arlanda . Skönt när man har den lilla och inte behöver stressa. Nä nu ska jag sträcka på mig lite till och sen göra lite gröt till Neoh som just nu ligger cch kollar film på sin iPad. Ha en bra dag nu mina vänner och bara njut av livet. Tjing tjing 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: