En resgalen mamma...

14/11 Jaaaaa...

Kategori: Allmänt

 
Fredagen e äntligen på plats . Bara älskar Denna dag. Mysdag för mig å många andra. Ligger just nu i soffan med en kopp te å laddar för att göra nåt åt denna dag å. Neoh är en sväng på dagis idag . Kul för honom. Annars e de bara jag och Nilo hemma. Ja Natha oxå förresten. Eftersom  Nilo sover en sväng så tog jag mig lite te. Fundera på om jag skulle ta mig nåt gött å dricka ikväll kanske. Sååå sugen på en Frosen strawberry Daiquiri. Hellst den från BIstro i Side ,men den blir faktiskt hyfsad den jag gör själv oxå. Finns ju även färdigblandade och dom smakar ursäkta men SKIT. Köpte de förra året och de va inte drickbart. Så ska ni ta en sådan här så gör den själv i såfall. För ungarna blir de fredagsgodis iallafall .Ja Vi köper vårat godis på fredagar,de e ju MYSDAG ju :-). Till middag idag blir de kebabtallrik, Neohs favvo. Nä nu ska här te drickas upp .Ha en bra dag nu iallafall. Höres !! Tjing tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: