En resgalen mamma...

15/11 gött....

Kategori: Allmänt

 
God morgon gott folk ! Ja då va lördagen på plats . Tar mig en kopp te och kollar in nyheterna. Ja nu kan dom tydligen konstatera att de va en ubåt i våra vatten. Ska jag va ärlig så tycker jag dom ska börja kolla över de militära vi har . Precis , vi har ju inget försvar. Vart tog LUMPEN vägen då??? Ingen gör ju militärtjänstgöring längre. Alltså inget försvar. Tycker dom ska införa de igen och tror faktiskt även då att  arbetslösheten går ner. Tycker även att regeringen ska va lite försiktig va dom säger ut i press och inte spela starka . För de e vi inte . Skulle inte ha en chans mot tex de stora landet nära oss. Dom har allt vi inte har.Dom har varit i krig hela tiden och vi typ ALDRIG. Så sluta va kaxiga och gör nåt åt de hela istället. Nä nog av detta nu. Kvällen igår iallafall var väldigt mysig . Estelle kom å fråga om jag vill ha lite manikyr och pedikyr. Haka på direkt . Hon satte mina fötter i fotbad och händerna i handbad. - lägg dig skönt nu ,sa hon och kom med ett glas rött till detta . Så nu e mina  händer och fötter snygga och Lena . Ja som sagt ,sämre kunde man ha :-).  nu blir de lite plockande iallafall .tjing tjing

Kommentarer

  • Ewa säger:

    Härligt att bli ompysslad <3
    Vad det gäller det militära så får dom skicka Tony och Nick ;-)

    Svar: Hahaha ja du Ewa .
    Pia Möller

    2014-11-15 | 09:17:32

Kommentera inlägget här: