En resgalen mamma...

25/11 usch....

Kategori: Allmänt

Känner mig så uttråkad , kan inte begripa . Undra om  de e årstiden eller va de e. Känns som man har en förkylning i kroppen hela tiden som inte vill bryta ut ordentligt. Värk både här å där. Men de e la åldern antar jag:-) . Satt ikväll och diskuterade donation med ungarna. Nikita hade idag fyllt i att hon donerar allt som går att donera ifall de skulle hända henne nåt. Själv ska jag göra de imorron. Ju mer man tänker på de e de helt självklart för mig. En dag kanske jag eller nån annan i familjen som behöver nåt organ . Därför anser hav man ska göra de. Nån av ungarna sa att dom inte va riktigt redo än att skriva i. Fundera ska man  alltid göra å de ska kännas rätt . Jaja de ordnar sig säkert.  Ringde även min kära syster idag å gratta henne. Åren går.:-) . Ja dom Gotte grisarna åker till Mexico över jul och ska må gott. Tänk er att få ligga på en underbar strand nu å njuta till en go paraplydrink eller dricka ur en kokosnöt . Nu snackar vi kärlek ❤️🍻. Nä nu ska jag sussa . John Blund kallat . Kolla Arvid förresten ! Drog ut alla Neohs handskar från skåpet i hallen och gick in å la sig . Ja den mannens rolig å 😀 sussa sött allesammans 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: