En resgalen mamma...

4/11 Jaha ...

Kategori: Allmänt

Vart e snön då??!!  Regnet bara öser ner. Snön skulle ju börja ösa ner ju. Bara vänta å se. Ungarna har gått till skolan så nu är e de bara jag Neoh och Nilo hemma, förresten Natha e där uppe å. Neoh och jag har en liten slappe stund med  frukost medans Nilo sover igen då. Dagen kommer väl bli som vanligt, plock, städning och tvätt. Dagarna känns rätt enformiga måste jag säga . Rastlösheten kryper på då å då. Längtar till jobbet och mina vänner där. Men vill samtidigt att inte Nilo ska till dagis för tidigt. Anser de e alldeles för tidigt att lämna barnen vid 1 år, men folk har ju inte så många alternativ. Själv så tar jag inte ut så många dagar i månaden å de känns i plånboken kan jag lova. Men de e ju dom små som gäller . Nä nu ska jag sätta mig å beställa lite smink från Kicks. En sak som e konstig , varför ska alltid allt ta slut samtidigt. Lustigt 😀. Tjing tjing hörs senare . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: