En resgalen mamma...

7/11 åhhhh...

Kategori: Allmänt

 
Sån Julkänsla jag fick över mig !! Funderade på julgardiner och allt som tillhör julen. Alla härliga ljus som hör till julen. Tänk dig att få gå på ett JULBORD , som jag inte ens kan minnas när jag va på senast. Jo nu när jag tänker på de så va de nog när jag jobbade på SAS  på Arlanda . Å de e ett antal år sen kan jag lova puhh! Alla snackar om varje år att dom e trötta på alla bord dom varit på. Ja eller hur !!! Inte här iallafall. Men nåt som jag verkligen vill rekommendera e att ta er nån gång till Liseberg i Göteborg " Jul på LIseberg" som öppnar nu den 14 november. Såååå underbart där och vilken julkänsla man får. Hellst om de finns snö där å. En sån underbar julmarknad med mycke fina saker. all den underbara doften som tillhör julen .Känns som att man går i ett sagoland när man e där. Vill bara ner !! Får ofta frågan va jag verkligen gör här uppe i Norrland, ja de undrar jag oxå många ggr. Kan säga att vinter älskar jag här ,när de verkligen e vinter alltså. Men Götet e alltid Götet för mig. Tänk alla tex familje middagar man kan gå på tex söndagar Å träffa släkten. Vi har inget här uppe. Bara våra underbara barn såklart. Nä nu vart man lite tårögd å puhh! Men har nu en fin dag iallafall mina vänner .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: