En resgalen mamma...

20/10 pågång.....

Kategori: Allmänt

Trött!!! Vakna å kändes som jag lagt mig precis Puhh . Fick i mig en kopp kaffe å kanske lite piggare nu. Morgonen här i huset startar jag med en kopp nykokt kaffe och god morgon programmet på 4:an med nyheter mm. Just nu  e de tydligen jakt efter ubåt , sitter med ett leende på läpparna. Vi skulle inte ha en chans ifall de skulle bli nåt allvarligt inom de militära. Ett exempel, ingen gör lumpen längre, bedrövligt tycker jag då!!förr gjorde typ alla den.  Så då undrar  man vart kommer då alla ev   militärer ifrån om de skulle hända nåt hmm??!! Tror att dom bara skrattar åt oss.Jaja så e de. Bä nu blir de å plocka lite och kika på va Neoh bygger med sitt lego.  Ja just de , hotell ska bokas . Ha en bra dag allesammans och njut av livet. De försöker jag i allafall med . 😀 snön verkar pågång förresten. Hoppas de blir massor av den varan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: