En resgalen mamma...

28/10 Härligt...

Kategori: Allmänt

 
Dessa underbara mornar. Alla färger på himlen. Kaffe i muggen å man bara njuter . Har packat lite inför helgen medans Lill Nilo sovit. Neoh har suttit å lekt med lego hela Morron ,som han älskar .Estelle vakna även till nu. Resten av gänget sover . Satt och fundera på cancergalan igår. Själv titta jag inte på den,klarar jag inte .Å tur va väl de.Nikita och Celine satt och titta på de på övervåningen. Ner kom dom röda i ögonen och ledsna . Tyckte de va jätte jobbigt ,hellst Nikita. Hon e som mig,väldigt känslig. Själv insåg jag att jag inte skulle klara se detta. Själv satt man å kolla Kockarnas kamp . Ja denna cancer kommer ta många liv. Så fruktansvärt !!  Beundrar dessa människor som orkar ta sig igenom allt detta. Nä säger igen FUCK CANCER. Iallafall , nu e de grötdags för Nilo.Ha en bra dag allesammans och njut till fullo.Tjing tjing . Förresten mamma ,, hoppas du har de underbart i Lissabon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: