En resgalen mamma...

6/2-15 igen...

Kategori: Allmänt

Ja då har man haft en pause på 2 månader igen från bloggen. Orsak , ja inte vet jag men har bara kännt att jag har inge haft nåt att skriva. Typ samma saker hela tiden. Tiden som mammaledig e faktiskt rätt enformig måste jag säga, även om jag vill va hemma med Nilo så länge som möjligt. Bara tanken att sätta han på dagis gör ont i mig. Är hemma 6 månader till men sen måste han ut bland andra barn . Ett sätt för dom att lära sig ta hänsyn till andra människor tex. Visst har dom syskon men de e inte de samma, tycker jag iallafall. Neoh har 2 dagar i veckan tid på dagis men han får bestämma själv när han vill dit. Minst 1 gång i veckan går han dit iallafall, de behöver han som e såååå aktiv helaaaa tiden. Men idag e han inte så kaxig , magsjuk!!! Så nu tvättas de lakan å täcken. Väntar bara på att nästa ska sätta igång. Ja annars så händer de inte hänt så mycket här. Har varit i fjällen varannan helg iallafall. Nu blir jag hemma nån helg till, ska faktiskt jobba en dag. Ska bli sååå kul. Träffa jobbarkopisarna . Saknar dom faktiskt. Allt tokprat mm . Nä nu mina vänner blir de lite kaffe innan man ska tvätta igen😜 tjing tjing 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: