En resgalen mamma...

7/2-15. Blä ..,

Kategori: Allmänt

Lördagskvällen är här och jag har nu den 3:e ii familjen som har magsjuka nu. Jäklar va tvättmaskin går. Tycker mest synd om Lill Nilo, såg så övergiven ut förut när han spydde. Har inte fått i han så mycket å äta men han tyckte om blåbärssoppa. Som tur älskar han vatten. Jag har aldrig varit nån mamma som gett mina ungar typ dricka eller några andra söta drycker när dom har varit riktigt små. Sen har alla 8 ungarna klarat sig från att laga tänderna än så länge oxå. Skönt om dom slipper hål . Ja annars ikväll så har man kollat Mello och de va inte mycket att hurra för. De va väl nån som va lite bättre kanske, men ingen sån där man fastnar för.Snart ska man lägga huvudet på kudden och somna . Å de kan jag lova att jag gör snabbt , varje kväll 😀 ha de gött så länge . så sugen på granatäpple förresten ❤️❤️❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: