En resgalen mamma...

9/2-15 Måndag...

Kategori: Allmänt

En ny vecka igen då. Dagen har rullat på bara. Vill bara att de ska bli ljusare nu. Såååå trött på detta mörker. Man blir ju nedstämd och deppig av detta. Men de går väl över.😀 Skulle inte sitta så dumt att ligga på nån strand och känna solen gassa på en. Ligga å titta på havet å bara njuta av ljudet av vågorna. Tänk er att gå ner i havet och vattnet e alldeles ljummet . De e kärlek ❤️! Nä nu längtar man ännu mer till våran resa . Vi drar iväg i slutet av maj och e borta nästan 7 v. Har varit borta 9 v en gång tidigare. Vilken upplevelse. De e ju inte så ofta man kan resa iväg så länge . Normalt brukar vi va bort 3-4 v. Men nu drar vi som sagt va bort några veckor  till. Ungarna längtar å även jag måste jag erkänna .Tanken att vakna där nere på morgonen ger mig rysning. Livet känns så underbart just då, går ut till market å köper nybakat bröd mm . Man säger godmorgon till folket man känner där nere ,dom flesta går till jobbet men de gör inte jag 😀. Jag ska bara njuta av alla dofter , värmen och allt runtom kring mig  . De som e lite spännande denna gång e att vi först reser till Istanbul å sen vidare ner till Antalya AirPort . Där blir vi hämtade ,helt perfekt. Ska bli kul att se Istanbuls flygplats (Ataturk). Finns 2 flygplatser i Istanbul  ,den andra heter Sabiha  Gökcen AirPort. Visserligen skulle jag kunde hoppa över de där med att flyga ,ingen höjdare kan jag säga !!! Å denna gång ska jag lyfta 2 ggr och landa 2 ggr. Fyyyyy! Men men bara gilla läget . Får väl ta en stänkare 😀😉. Att flyga Turkish Airlines e perfekt. Man får en meny där man får välja mat,tror de brukar va 2 rätter att välja på. Kanon mat dom ggr jag åkt med dom. Sen e de bara att sträcka fram glaset när man vill, fylls bara på . Å de bästa av allt, bra priser på flygbiljetter.! Perfekt!! Så de ska bli skönt att komma hem till Side igen 😀 Sen i Augusti ska jag å min kära vän åka ner igen . Tjejvecka😀 hinner ju va hemma 4 v i allafall 😄😉. Nä nu har jag skrivit av mig lite .Puhh !!  Ha nu en fortsatt bra kväll allesammans 😀

Kommentarer


Kommentera inlägget här: