En resgalen mamma...

17/5 Igen dĂ„ 😀...

Kategori: AllmÀnt

Puhh blir sĂ„ trött pĂ„ mig sjĂ€lv!!! Varit borta hĂ€rifrĂ„n ett tag igen . Varför ?? Ja jag sĂ€ga att de varit sĂ„ mycket den sist tiden sĂ„ lusten har inte funnits . Skadat hand mm. Humöret har inte direkt varit pĂ„ topp hela tiden kan jag sĂ€ga. Frustration att man inte kan göra precis de man brukar göra. Sen ska man vara försiktigt att inte senan ska gĂ„ sönder igen . Ingen höjdare kan jag lova !!! SĂ„ öppna inte en kattmatsburk som jag gjorde, kapa senan i lillfingret och dom fick operera och plocka upp den i handleden . Fick dĂ„ Ă€ven reda pĂ„ att min sena var sĂ„ skör , sĂ„ gĂ„r den sönder igen nu sĂ„ gĂ„r den inte att laga. Men man fĂ„r se de sĂ„ hĂ€r, finns sĂ„na som har de vĂ€rre.  Annars sĂ„ hĂ€nder de inte sĂ„ mycket , försöker packa inför resan nĂ€sta vecka . Blir en hel del kan jag lova nĂ€r man ska vara borta ett tag. Packat ner kameran nu iallafall , för nu ska de fotas kan jag lova. Nytt objektiv och ner till fina vyer 😀. Kommer nog att bara lĂ€gga ut kort hĂ€r pĂ„ bloggen under semestern. SĂ„Ă„Ă„Ă„ trött pĂ„ fb !!!  LĂ€ngtar nu tills pĂ„ onsdag dĂ„ jag ska till sjukhuset igen och sen ska de hĂ€mtas ut dom nya glasögonen . Ska bli sĂ„ skönt för ögonen. Synen har försĂ€mrats betydligt . Hmmm undra om de kan bero pĂ„ Ă„ldern tro 😀😜. SĂ€ger sĂ„ hĂ€r iallafall , pĂ„ Ă„terseende igen !😀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: