En resgalen mamma...

24/5 stress...

Kategori: Allmänt

Ja nu börja jag känna av stress  men är inte direkt stressad. Bara så där yr i bollen och vet inte vad jag ska göra. Springer från de ena rummet till de andra å får inget gjort. Kollade igen och packade lite till i väskorna . Himla tur man får ha med sig 30 kg med Turkish Airlines. Kan ju säga så här iallafall , har INGEN lust alls att ut å flyga. Skulle tänka mig bli nersövd under flygresorna . Ingen höjdare alltså!! Tanken att inte ha kontroll över spakarna gör mig knäsvag !!!Men de lustiga e att jag ändå sätter mig på dessa plan flera ggr per år.  Lustigt e de i allafall..Blir nog bra😀😜. Får väl ta mig en stänkare eller 2 innan. Nä nu blir de å sussa och se om jag kan få nåt gjort i morron iallafall. Frissan blir de på tisdag iallafall. Sussa sött allesammans.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: