En resgalen mamma...

25/5 Wow.... 😀

Kategori: AllmÀnt

Nu fick jag den dĂ€r hĂ€rliga kĂ€nslan man brukar fĂ„ nĂ€r man Ă„ker ivĂ€g. Inser att de e nĂ€ra nu. Barnen och Tony tycker jag e sĂ„ dĂ€r stressad som jag brukar bli 1 v innan ungefĂ€r. ResvĂ€skorna ligger uppflĂ€kta pĂ„ sĂ€ngen och vill bara stĂ€ngas för att sen dras ivĂ€g till tĂ„get 😀. Har nog aldrig lĂ€ngtat som jag gör nu. SĂ€kert pga vĂ€dret , bara skit hĂ€r uppe hela tiden. Inte en dag har varit riktigt varm. NĂ€ tacka vet jag vĂ€rmeđŸŒŽâ˜€ïžđŸ‡čđŸ‡·âœˆïž. SĂ„ skönt nĂ€r landar , dĂ„ stĂ„r bilen Ă„ bara vĂ€ntar pĂ„ oss dĂ€r . Ingen transfer dĂ€r man mĂ„ste vĂ€nta tills alla kommer . NĂ€pp! HĂ€r kommer man direkt  hem.😀 nu ska de fortsattas plockas hĂ€r. Lill Shiva ligger Ă„ kollar in packningen nu😀 ha de gött sĂ„ lĂ€nge 😀



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: