En resgalen mamma...

27/5 Hallå eller....

Kategori: Allmänt

Vaknar upp och kan knappt öppna de ena ögat. Blir ju så trött!!! Känns som ögoninflammation!!! Kan de va för att jag målade mig igår första gången på nån vecka. Målar mig aldrig när jag. går här hemma , så ögonen fick väl en chock 😀. Tror jag ska ha nån ögonsalva å kleta i ögat. Blir nog bra med de. Neoh springer nu runt här med sitt handbagage som nu e packat. Till VARJE resa har  jag alltid köpt en ny tunn fleecefilt till alla 

 ngarna som dom kan har i handbagaget. Låter lustigt va!!?? Men nu påminner dom mig varje gång , så man kan glömma å sluta😀. De e perfekt typ på planet och när man landar hemma i Sverige . Alltid småkyligt på Arlanda då. Så här ser årets filt ut. Från Ikea och billig 😀 nu lite kaffe . Hörs sen 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: