En resgalen mamma...

3/2-16 Trött .,,

Kategori: Allmänt

Börjar bli lite trött på dessa sjukdomar nu, Tony ligger däckad i hög feber å hosta. Å då kan jag tillägga att han aldrig normalt e hemma å e sjuk. Så pigg e han inte. Natha hade varit hemma under helgen när jag va i Götet å då va de hennes tur,däckad i 2 dagar. Så nu väntar man bara att nästa ska bli dålig å. Har aldrig varit med om ett sånt här halvår som detta , VAB varje månad å typ flera ggr ocå. Förkylning, feber och Magsjuker . Får väl se när en annan åker dit . Känns som man e för trött för att orka med sånt där nu. Skulle bara vilja ha sol och värme nu, trött på detta mörker å kyla nu . Vill bara vara hemma i mitt älskade Side nu. Har en kompis som e där nu å bara njuter av livet . Tänk er att sitta ute i runt 20 grader varmt nu och fika , kanske äta en go frukost med lite ayran till. Saknar Ayran så, de e typ tunn filmjölk som smakar lite salt. Mums , men ingen annan som gillar de i familjen . Inte ens min vän Helena.. Hmm😀😜. Men iallafall , Min vän Natha har varit å kollat in mina lägenheter jag bor i där nere. De e lite dystert där nere nu när de inte e säsong. Lägenheterna e dom 2 längst ner , nära poolen , perfekt när man har småbarn. Man måste ha koll på småttingarna hela tiden när man e där nere , dom kan både plumsa i och halka . Fort går de iallafall 😀. Lugnast e de att va vid havet , saknar vinden och vågorna .Känna saltvattnet över kroppen, Känna  att man inte e blek som ett lakan längre😀 Tror jag e född på fel ställe , skulle kunna tänka mig gå i flippflopp varje dag. Alla dessa jäkla kläder man ska dra på sig här uppe hela tiden . Nä tacka vet ja värmen i mitt Side. Nu blir de lite frukost med ungarna  medans Tony ligger däckad. Ha en bra dag allesammans .


















Ser väl gött ut 😀🇹🇷❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: