En resgalen mamma...

4/2-16 hmm...

Kategori: Allmänt

Ligger i soffan nu å dricker lite te. Kittlar i halsen och vet inte riktigt om jag e påväg att bli sjuk nu. Morgonen har varit effektiv, frukost med Lill Nilo och Lill Neoh. Bytt lakan i våran säng och även hunnit tvätta dom. Skönt när de e gjort 😀.Gött å lägga sig sen till kvällen. Nilo ligger just nu och tar sig en tupplur och Neoh leker med lego. Passar på att kolla lite på nätet . Lite kläder och sånt.. E ute efter snygga jeans men tänkte gå ner nåt kilo först bara.Måste ju komma i sommarkläderna igen, lätt att gå upp denna tiden på året .För mycket mys antar jag 😀. Jaja de löser sig nog, man e ju hyfsat frisk iallafall , endast lite killande i halsen just nu då. Ja middagen kommer idag att bli kyckling och kokosmjölk, bara jag orkar så 😀. Kollade mailen och där hade jag fått TIcket ang, Turkish Airlines. Så sugen att åka . Verkligen ett flygbolag att rekommendera . Servicen e kanon. God mat med en meny på 2 rätter att välja mellan. Ungarna älskar maten där, pratar ofta om den.Bara att ta in dricka å dyl hur mycket du vill. Allt inkluderat i priset. Jag som flygrädd tycker väl inte de e en höjdare att måsta göra en mellanlandning med byte i Istanbul, men de gick väldigt bra. Trodde de skulle bli jobbigt för ungarna men de gick kanon. De va som sagt prisskillnad mellan Turkish aurlines och endast flygstolar med charterbolagen . Skillde nästan 30.000 kr dyrare. Självklart vart de Turkish Airlines då😀🇹🇷. Nä nu blir de lite mer te . Ha en bra dag allesammans .


Kommentarer


Kommentera inlägget här: