En resgalen mamma...

16/1-16 Hallå......

Kategori: Allmänt

Ja nu e man här igen då ,efter ett långt uppehåll igen .Tänkte väl passa å skriva lite nu när man har de lugnt i huset i sin ensamhet  . Nilo ligger i vagnen och e krasslig och nu har även Neoh somnat  ii soffan . E nog nåt pågång där oxå. Ja annars händer väl inte så mycke, hade tänkt åka till husvagnen I Vemdalen och hälsa på dotra som bor där nu under vintersäsongen. Men får ta de nästa helg istället, ingen höjdare att åka dit med magsjuka .😀. Annars e de väldigt lugnt med allt. Man försöker jobba full tid nån gång men de e då alltid nån sjukdom varje månad . Men blir nog bättre snart😀. Hoppas jag iallafall. Ska själv iväg förresten till veckan med handen som inte e helt okej efter jag kapade 1 sena för 1 år sedan, känner av i tummen nu efter operationen då dom öppnade på 3 ställen i handen för att hitta rätt. Får väl se om man kan få den att sluta göra ont😀 bara att hoppas 😀 Igår fick jag en fin present som jag velat ha ett tag , En cabinväska 😀
Fin va 😀. Som ni kanske tidigare förståt  så älskarrrrrrr jag väskor i alla format och så även skor. Men de har faktiskt minskat lite av shopping av dessa produkter 😜. Lite alltså 😀. Förresten , igår kom mina älsklingssmycken Snö of Sweden . Älskar dessa . Till julklapp fick 2 grejer av snö och sen har jag även tidigare köpt lite grann oxå. Lite annorlunda andra märken. Kul när även vänner börjar köpa dessa å vill bara ha fler😀. Nä nu måste jag avsluta. En son som börjar bli dålig här nu oxå .. Bye 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: