En resgalen mamma...

17/1-16 Godmorgon ....

Kategori: Allmänt

Sitter med en mugg nykokt kaffe och är helt slut.

 Inte mycke sömn i natt alltså. Min lilla Neoh har nu oxå blivit sjuk. Tvättmaskin går för fulla muggar redan, sängkläder, kläder å handukar. Säger bara Fy f.n!!! Hoppas ni andra slipper. Nilo e inne på sin 4e dag å e inte pigg än. Jaja nog  om detta. Igår kväll vart de lite mys med granatäpple och lite brieost i ensamheten . Granatäpplen från Turkey 😀🇹🇷.Så gött!!. Va som händer idag blir nog inte så mycke, Tvättmaskin lär gå het iallafall😀.Jo förresten , idag måste jag byta mobil på grund av att ljudet på min iphone 6 nästan e helt borta.
Har väntat på detta datum för då kan jag byta pga av abonnemanget . Har tänkt byta till Iphone 6 s plus , en rosa 😀. Ska ringa till Telia å be dom hjälpa mig så de blir så billigt som möjligt . Ja ut lär man inte komma på några dagar iallafall med dessa sjuklingar . Men ute e de nästan sommar  ju - 14 endast .😀  Ha de gött allesammans och njut av de vi har . 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: