En resgalen mamma...

31/1-16 sammanfattning ...

Kategori: Allmänt

Jahoop! Då sitter man på tåget igen då påväg hem. Längtar efter alla där hemma så de gör ont. Känner mig halv hela tiden utan dom.Men om några timmar får man kramas igen😀❤️💙.Helgen i Göteborg har varit såååå rolig. Att träffa sina skol/klasskompisar va så härligt. Kom personer som jag inte trodde skulle komma . Blir tårögd jag jag tänker på de. De har varit ett antal år sedan man såg vissa av dom, men känns ändå som de vore igår. Äldre har vi blivit men alla e sig lika . Önskar man bodde närmare , bara en sån sak som att gå ut å fika på nåt mysigt fik.Ja jag saknar Göteborg som bara den. Hoppas vi nån gång kan flytta ner . Känner mig som hemma när man e där(fast familjen fattas ju förstås ). Får väl se va som händer i framtiden. Man tänker då först å främst på ungarna , dom har vänner och skolan som e svårt att skiljas från. Jag skulle nog kunnat flytta direkt om de nu skulle funkat för hela familjen. Bara en sån sak som typ söndagsmiddag hemma hos mamma.De går ju aldrig,lite för långt😀.Tråkigt när varken jag eller Tony har nån släkting i närheten.Jaja så e de. Helgen iallafall har varit kanon med både mycke skratt å lite tårar.Besökt CLarion post hotell där vi hade träffen och i går va v

l


i på Pigall , dö mysigt ställe.Servitörena hade alla skägg och va hur trevliga som helst. Mycket gick i gammal stil, underbara toaletter .Ja svårt att förklara , måste bara upplevas. Nåt jag verkligen rekommenderar.Byggs tydligen pool på talet där å. Ligger precis utanför Nordstan . Sätter in lite kort här så får ni se lite iallafall. Frukosten på hotellet va oxå jätte bra. Älskar att bo på Radisson . Bara att konstatera att helgen varit kanon. Å tack till er alla som har förgyllt min helg, kommer sakna er . Men ,I Will be back😀❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här: